Merhaba kızlar esimin iki tane is arkadasi korona testi pozitif cikti .esim test yaptirdi negatif cikti uzerinden 1 hafta gecti hala hicbir belirti yok cok sukur ama yine de 14 gun evde karantinada kalmasi gerekmis.biz zaten ayri kaliyoruz esimle.dogumum yaklasti malum hastane bunun icin sıkıntı yapar mi bana esimden dolayi pandemu hastanesinde dogum yapmak istemiyorum boylr bi olay basina gelen var mi