Ilknur74 İkili taramaya gittik sonuçlar güzeldi fakat rahim duvarın kapalı ve aşağıda dedi doktor eğer açılmassa. Sıkıntı dedi 13 haftalığım bende kızlar bu durumda olan varmı ?