TugceDmrc Zehrabaysan bende 37 deyim daha yapmadı doğumu tetikliyor birde sanırım yanlış biliyorsam kusura bakmayın 🌺
tugbaayaz Zehrabaysan banada 32 de gittiğimde 35 te yapacam demişti gittim nst ye girdim sancım çok çıkmayınca yapmadı 37 de yapacam dedi perşembe gidecez bakalım
Ezgieknci Çok düşük ihtimali varmış doğumu tetikleme konusunda dilersen yaptırmayabilirsin doktoruna güveniyosan sıkıntı olucak bi durum yok bugün oldum ben daha önceside yaptı