Son haftalara doğru vücut kendini doguma hazırladığından ve bebek büyüdüğünden kasıklara baskı yapıyor diye duymuştum. Bugün ilk kez kasıklarımda o baskıyı hissettim, yürürken bile kasıklarımın oradaki kemikler sızlıyor. Bu durum normal mi? Doğumun yaklaştığının belirtisi mi? 😢