Arkadaslar hayirli aksamlar,
Bu konu hakkinda eminimki cok soru soran olmustur, fakat burada yeni oldugum icin kanama konusu hakkinda soru sormak istedim.
Ilk hamileligim ve bugun 5ci haftanin baslangici. Oglen caliskirken lavaboya gittim ve kirmizi/hafif koyu kahverengi karisimi kanamayla karsilasinca cok uzuldum. O anin uzuntusu ile basim donmeye basladi ve kotu oldum. Yurt disinda yasiyorum ve kayitli oldugum 'ebe burosu'na danistim. Yapalicak bisey yok, beklemen gerekiyor, suan ultrasona alamayiz zaten dediler. Dusuk baslangicida olabilir, bebek yerlestigi icin rahimde kanamada olusmus olabilir dediler. 3 hafta sonra ultrasona alacaklar 🙁
Kasiklarim 2 haftadir agriyor hafif, su an uzuntudenmi bilmiyorum ama arada bir sanci giriyor cok hafif. Ayni durumu yasayanlar varmi aramizda?