Minikpasa ben de de cıktı. Fakat bunu aile hekimim soyledi ciddi oranda doktorun nasıl farketmedi diye. Tekrar doktora gitmemi önerdi gittim. Doktor bir şikayet olursa ilaç yazıyoruz var mı şikayetiniz dedi ve yazdı. En azından bir enfeksiyon var şu oranda çok önemli değil gibi şeyler soylemliydi.