bebegim_28 Kızlar inşallah doğum Kasım ayında görünüyor hastane ve ev için pijama takımı almayı planlıyorum sizce elbise mi yoksa alt üst pijama takımımı almalıyım önü düğmeli olursa emzirmesi falan da kolay olur diyorum ama bilemedim 😬
Mihrimah41 bebegim_28 oğlumda pijama gitmiştim normal doğum yaptım. Bu sefer gecelik deneyeceğim hastanede. Evde hangisiyle rahat ederim bilmiyorum. Ekimde benm doğumum heralde hava sıcak olur.
SeHer1909 bebegim_28 Kasım ayı olunca bacaklarınız üşür bence elbise gibi olursa. Benim son 10 günüm mersindeyim bu sıcaklarda bile annemler valize çorap koy yelek koy yeni doğumdan sonra üşünür dediler. Siz önü düğmeli uzun kollu pijama tercih edin bence hem emzirme için iyi olur. Alt için depend külotlardan alırsanız da rahat edersiniz 😇
SeHer1909 bebegim_28 Kasım ayı olunca bacaklarınız üşür bence elbise gibi olursa. Benim son 10 günüm mersindeyim bu sıcaklarda bile annemler valize çorap koy yelek koy yeni doğumdan sonra üşünür dediler. Siz önü düğmeli uzun kollu pijama tercih edin bence hem emzirme için iyi olur. Alt için depend külotlardan alırsanız da rahat edersiniz 😇
Dildare bebegim_28 merhaba. Ben iki gecelik iki de pijama aldım. Pijamalardan biri önden düğmeli diğeri de emzirme özellikli. Geceliklerden biri normal asklı diğeri de yine emzirme özellikli. Hepsini lohusam.com’dan aldım.
bebegim_28 Meltem95 bana da o mantıklı geliyo ya elbise de sezeryan olursa indir kaldır derdi olmasın diye düşündüm ama Kasım ayı olunca üşürüm diyorum 😐😐
Kapalikutu bebegim_28 hastahaneler sıcak oluyor bence o konuda şüpheniz olmasın hem elbise hem pijama ikisini de alın bence ☺️
Meltem95 bebegim_28 hem cogu insandan okumustum dogurduktan sonra bi titreme geliyor cok usuyorsun diye yazmislarti onu okuduktan sonra kalin pijamada koydum bende 😃
bebegim_28 Kapalikutu ya sadece hastane için değil de doğum sonrası evde de giymek için annemler falan gelicek düğmeli olursa rahat rahat emziririm diyorum 🥴🥴
Kapalikutu bebegim_28 gecelikler de düğmeli oluyor ön kısmı hatta emzirme özellikli gecelikler de var 🤷🏼♀️ Yani ebe olan arkadaşım gecelik giy çok daha rahat edersin demişti. Evde giymeye zaten pijama daha rahat olur ama hastane için gecelik almanızı öneririm.
bebegim_28 Mihrimah41 benim Kasım 16 görünüyor ben Ekim sonu diye hazırlıyorum olmazsa bende bi pijama bi elbise alayım ya hangisi rahat olursa artık 😁
bebegim_28 SeHer1909 çok teşekkür ediyorum 😊 ben de antalyada yaşıyorum havalar aynı sayılır bende mersinliyim ama 😊😊
SeHer1909 Meltem95 en geç 10 güne doğurcam öyle yangınlar basıyor ki hiç üşüyecekmişim gibi gelmiyor ama yine de çorap var valizde😀 çok merak ediyorum
bebegim_28 Kasimannesi_ ayy aynı zamanmışız 🥰 canım kıyafet olarak bitti sayılır özellikle yeni doğan çok almak istemiyorum.geçen hafta park yatağımızı aldık biberon emzik anne bebek çantası falan alındı bebek arabası kaldı artık onu da ilerleyen zamanlarda inşallah 😊
bebegim_28 Dildare yaa çok teşekkür ederim ben ikisinden bi tane alıcam sanırım bi pijama bi de gecelik 😊