Gulsah_alp93 Merhaba arkadaşlar daha 5 haftalık hamileyim ama sabah aşırı tansiyonum düşüyor kendimi yordum mu da tansiyonum çıkıyor.Normal mi bu zaman da tansiyonun böyle olması?Ne olursa tehlike arz eder?
Sifa0033 Gulsah_alp93 gayet norma canım gebelikte tansiyon düşer zaten. Aç kalma susuz kalma dinlen bol bol. Sağlıkla al evladını kucağına inşaallah.
MiniKaya Gulsah_alp93 canım tansiyon düşüklüğü çok korkulan birşey değil gebelikte tansiyon düştüğünde vücudun dinlenmen için sana sinyal veriyor tansiyonunun yükselmemesi önemli
ballilokum Gulsah_alp93 benim normalde de tansiyonum hep düşüktür. Gebelikle beraber iyice düştü. Biraz çabuk halsizleşiyorsun bazen ama sorun olmuyor. Evde geçireceksen gebeliğini dinlen bol bol bişey olmaz ☺️
Gulsah_alp93 Sifa0033 ama azıcık yükselmesi de beni tedirgin etmiyor değil cok değil 13 benim normal halim 15 olmuş direkt başıma vuruyor🥴
Gulsah_alp93 MiniKaya biraz sıcak geldi bugün bana direkt başım ağrıdı yükselmiş hemen sanırım benimki evde yatıp dinlenmemi istiyor
Gulsah_alp93 ballilokum benimde çok düşük değildir hep 13 e 8 falan 15 e yükselince direkt anladım başım çatladı resmen hemen soda limon 😔Çok garip bir süreç gerçekten eskisi gibi olmuyorsun
MiniKaya Gulsah_alp93 olabilir canım geçen benimde misafirm vardı istifar ettim baktım yükselmiş biraz ayaklarımı havaya kaldırıp dinlendim sonra düştü dikkat etmemiz gerekiyo