Ilke1 el ile mi oluyor yoksa ultrason cihazi mi sokuluyor diye soracagim da çok cahil hissettim kendimi :) Hamile kalmadan once hiç kadin doguma gitmedigim icin gitmistim doktora o ultrason cihazi ile bakmisti da rahme falan.
Bir de açıklık nasil kontrol ediliyor. Onu da elle diye biliyorum ama ?