Akduygu nişan 2 gün önce ip gibi toz pembe beyazla karışık çok az birşey geldi dedim heralde nişan değildir önemsemedim nst sancım çıkmıyordu sadece bugün 1 tane ağrı çıktı onada doktor çok önemli değil dedi sonra çatı muaynesi yaptı 38. Haftada yapılcak diye anlaşmıştık çatı müsait dedi bide açıklık var mı bakayım dedim bi baktı 2-3 cm açılma var bende sancı ağrı yok ama 😄 İnşallah doğumda böyle rahat olur bol bol yürüyün ve squat yapın