Sizin kan grubunuz negatif, eşinizin pozitif ise 28. haftada test yapılıyor, ardından da iğne oluyorsunuz. Test dediği de, aynı kan tahlili için kan vermek gibi oluyor… Ben oldum iğnemi 28. haftada, doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre tekrar değerlendirilecek. Kan gruplarınız dediğim gibiyse eğer, yaptırmamanız 2. gebeliğinizde bebeğinizin ya da sizin can kaybınıza neden olabilir. Ciddiye alınması gereken bir konu kesinlikle… Haa, kan gruplarınız böyle değilse zaten hiçbir şey yapılmayacak…