berra227 Selamlar. Bugun 34 +6 dayım dr muayenem vardi hamdolsun dr herşey normal dedi. Kafama takılan kafası 36+1 ama normal dedi bu şekilde kafası daha önce olan varmi
Mucizesinibekleyen berra227 36+3 olduk kafası 2 hafta ilerden gidiyor. Çok şükür bir sıkıntı yok şimdilik
Mucizesinibekleyen berra227 araştırma hastanesinde tekrar ayrıntılıyada gittim beyin damarlarında falan sıkıntı yok birşey olsa 20-24 arası ortaya çıkardı dedi. Yapısal olabilir eşin yada senin tarafında kafası büyük var mı diye sordu. Doğduğunda bu kadar büyük olmayacak dedi