Ilkgozagri Kızlar kullanmaya korkuyorum kullanan var mi acaba yardimci olun 🤔 Ilacin adı da sulcid 375 mg film tablet
MinikMucizem42 Ilkgozagri ceftinex 600mg verdi banada doktor iki gundur kullanmamistim.bugun ictim bi tane.faydasini gorurum belki diye.icim hic rahat degil ama napiyim
Merrcimek Ilkgozagri Canım ben çok kötü grip oldum. Nefes alamıyordum enfeksiyon kana geçtiği için antibiyotik verdiler. 2 gündür kullanıyorum. Dr um zararı yok dedi. Aksef 500 mg bide Agumentinde verebiliyorlarmış. Bide dr um ateşinin çıkmaması lazım dedi
Ciara93 Ilkgozagri ne için bu antibiyotik? Üşüttün mü canım. Doğal şeylerle atlatsan kullanmasan daha iyi.
ZeynepetinGecekuu MinikMucizem42 zarsı olsa doktorlar vermez ben 3içmiştim yanlış hatırlamıyosam enfeksiyon geçmemişti
Ilkgozagri Merrcimek Hamileyken nasil olur kullanimi bilmiyor ki insan eczacida kullana bilirsin dedi ama insan korkuyor iste düşünüyorum nasil yapsam diye
Ilkgozagri Merrcimek Enfeksiyon olduğu için yazdı uromisin diye tek kullanımı ilac oda. Eczacı bi sıkıntı olmaz dedi ama iste antibiyotik kafa karistiriyor
Sabrszanne3535 Ilkgozagri sulcid kulla ndim daha önce 14 lu 2 paket bitirdim şimdi uromisin kullanıyorum bebege geçerse zararlı dediği için mecburen kullaniyorum
Ravza123 MinikMucizem42 aynen bende merak ettim banada verdiler bende kullanmadım antibiyotik korktum
ZeynepetinGecekuu MinikMucizem42 tabiki geçti şuan çok iyiyim bende tedirgin olmuştum antibiyotık içtiğim için ama doktor bebeğe gecerse daha tehlikeli dedi
elif0690 Ilkgozagri Csnım bnde çok kötü grip oldum Bana da verdi..2gün kullndım fydasını grdüm..Doktruma da srdum kullanabilirsin dedi..