dmtbrcnr tatlım 29 gün önce spinal.sezeryanla doğum.yaptim öncelikle şunu belirteyim panik biri olarak Ben korkmadiysam sakin kaldiysam herkes kali r diye dusunuyrm.uyusuklugum yaklaşık 4,5saat sonra geçti ilk ameliyat yerim baya ağrı yaptı ama hemen ağrı kesici iğne yapıldı kalçamdan bi 15,20dakka sonra ağrı kalmiyo ki bu ağrıdan önce 2kez rahim kendini toparlasin diye serum taktılar.ayaklarimi hissettiktensonra bisküvi ve meyve suyu getirdiler sonra hemsirelr geldi ilk ayağa kalkmakbiraz sancılı ama yemin ederim zor değil hiç yere bakmadan gayret edersen yapabilirsin. Benim öyle kimse karnıma falan bastırmadı bunuda belirtmek isterim .birde şunu söylemek isterim bence hastanede kesinlikle es dışında bir büyük kalmali hem bebek için hemde kendin için. Umarım aydinlatabilmisimdir canm.sorun olursa her zman cevaplarim