Ftm_bkdmr bana doktorun herhangi birşey söylemedi.Erken doğum riskim vardı.Hem kasılmalarım vardı hemde çok hareketliydi canım oğlum 😔 Ama kaybetmeden 1 hafta önce hareket azlığı sebebi ile doktora gittim herşey normal dedi bana.Zaten ayda 3-4 kere gidiyorduk muhakkak, erken doğum ihtimali sebebi ile.Bir gün hareketletini hissetmedim doktora gittim kalbinin atmadığını söyledi dünya başıma yıkıldı.Artık doğumunu beklerken bir anda ölmüş demesi mahvetti bizi.Doğumuna kdr da kordonun dolandığını kendi bile bilmiyordu.Nasıl göremedi hala aklım almıyor.Ama sonra araştırdım kordon görünmeyebiliyormuş bazen bazı cihazlarda.Allah ın takdiri.Kordon olayına kimse müdahale edemiyor malesef.Haftası iyiyse en fazla erken alınabilir.O yüzden hareket azlığında doktorunuza koşun hemen.