Kızlar sabah istifar ettim ac karnına ve baya zorlandım neyse bi sanci girdi sağıma yuruyemeyecek dereceye geldim masajlar yaptim falan neyse biraz düzeldim simdi tekrar girdi nefes aldıkça batıyor tuvalete gidince idrarımı yaptığımda baya sancılanıyor normal mi acaba ya