Herkese merhaba 🎈Yarına 22.haftamıza giriyoruz.Beslenmeme oldukça dikkat etmeye çalışıyorum.Edemediğim zamanlarda hemen elim kolum boşa çıkıyor gibi oluyor kendimi kötü hissediyorum 😟Siz beslenirken nelere dikkat ediyorsunuz,hergün mutlaka tüketmelisin dediğiniz şeyler var mi ,şimdiden teşekkürler 🙏