Arkadaşlar az önce bacak aradan bir girdi miğdem de hissettim krampı adet ağrısı gibi ağrım var ve çocuk çok aşağıya baskı yapıyo ıkınacak gibi bu normal mi yalancı sancımıdır bir hafta önce gittim kontrole hiç bir sorun yoktu bu şikayetlerim vardı o zaman doktora söyledim birtek magnezyum verdi doktoruma bildirmem gereklimi