Merhaba arkadaşlar...
Bugün doktorumun hastaneden ayrıldığını öğrendim. Kendisine mesaj attım ancak geri dönüşte bile bulunmadı.. Moralimi bozmak istemiyorum, lütfen bana doktor tavsiyesinde bulunur musunuz..
Erkek doktorda rahat hissetmiyorum kendimi, bu yüzden Bahçelievler'de kadın doktor tavsiyelerinizi bekliyorum.. Ethica ve Çamlık hastanesine gidenleriniz varsa onlar da doktor ve hastane tavsiyelerini yazarlarsa çok memnun olacağım..
Şu an kendimi boşlukta hissediyorum resmen..😔