Beety26 canım 1 yıl için erken ama stresle bu düşüncelerle inan zor olmuyo.ben 8 sene bekledim her ay bir umutla bekleyiş umut etmek ne demek bilirim.hemde hiç bir zaman korunmadan ortalıkta sebep te yoktu olmaması gereken .tüp bebek aşılama ne gerekiyosa yaptık olmadı.en son tekrar tüp bebek yaptık 5 haftalıkken kaybettim.artık bitti dedim hiç nir şey yapmıcam dedim kısa bi tatıl yaptk 1 hafta.ertesi ay hamile oldugumu öğrendim hemde kendi kendine.herşey beyinde bitiyor. Rabbim tez zamanda hayırlısı ve sağlıkla nasip etsin dua et bol bol