Merhabalar. Sıkılırsanız kusura bakmayın şimdiden 🌸Evleneli 10 ay olmak üzere malum hemen hamile kaldım. Çok tecrubesizdim hamile olduğumu kendim anlayamadım adetim geçti ama benim aklıma bile gelmedi bu ihtimal😌 sürekli uykulu olmam , kusmalarim (araba falan tutuyor saniyorum) kasık ağrılarım falan derken çevremdekiler sende bir hal var hamile olabilirsin doktora git diye beni dürtünce bi akşam üstü eşimle düştük yola. Kan tahlili verdik bide baktim ki icimde dünyanın en güzel mucizesi varmis💙 doktor kimseye söylemeyin daha keseyi göremedik kalp duyamadık belkide oluşmaz da dese dayanamadık ailelerimize söyledik. Babamdan çekindim biraz anneme babam duymasın dedim😁 ama oda dayanamadı söylemiş hemen. Babam beni aradı ve dediki beni çok mutlu ettin belki sizin için erkendi ama benim için tam zamanıydı.🥺bundan tam 2 hafta sonra babamı kalp yetmezliğinden kaybettim. Iyiki annem beni dinlememiş ve söylemiş son kez onu mutlu edebildim. Bu arada 1 hafta önce de abim nişanlanmıştı. Zaman kendimi toparlamaya çalışmakla geçti derken 5 ay sonra manevi teyzemi kaybettim böylece hamileliğimin neredeyse tamamı üzüntülerle geçti ama hz allah veriyor bir kolaylığını bebeğime tutundum. Zaman böyle geçti ve abimin düğünü ile benim doğum yapacağım gün aynı güne denk gelmek zorunda kaldı malum corona. Hepimiz istanbul dayız düğün için ailem samsuna gidecek doğumda yanlız olacağım diye çok üzüldüm hep. Düğüne 2 hafta kala kiz kardeşimle evde oturuyorduk sancim falan da yok gayet enerjim yerinde dedim ki kendi kendime insan doğum yapacağı zaman o gün bi enerji bi güç gelirmiş yoksa o gün bugün mu 😄falan espiri yapıyordum. Akşam saat 9 da yemek masasına oturduk. Tam zevkle lokmami ağzıma götürdüm bir anda feci bi sancı vurdu. Bu sancı sürekli gidip geldi 12 ye kadar sancı çektim bu arada bebeğim makat gelişti. Sancim geçmeyince hastaneye gittim.nst ye bağladılar benimde sancim geçti oh şimdi eve gideriz derken sancılar tekrar gelmeye başladı 60 80 100 diye çıktıkça çıktı ve artık eve gidemeyeceğimi anladım. Doktorum şehir dışında 🙄 hastanenin başka bir doktoruyla irtibat kuruldu doktor hemen geldi 1 cm açılma vardı. Doktor baktı bebek hala ters sancılar açılmayı çoğaltacak bebekte makattan kanala girecek endişesi olunca acil sezeryan kararı verildi. 1 saat içinde ekip toplandı aileler geldi bende genel anestezi isteği ile ameliyata girdim. Ameliyattan sonra çabucak kendime geldim. 2 saat sonra doktorlar kontrollerini yaptılar oksijenim çok düşük ve taşikardi olduğu için solunum desteği vermeye başladılar.buna rağmen iyileşme görülmedi. Doktor sırtımı muayene etti ve hoşuma gitmeyen şeyler duyduğunu söyledi. Daha kapsamlı bir hastaneye sevk edildim. Orada karın ici ameliyata bağlı binde bir görülen bir ihtimalin gerçekleştiğini öğrendik. Akciğere pıhtı atmıştı.ve zatürre den dolayı ciğerler su toplamıştı. Yatışım yapıldı ve 5 gün yoğun emboli tedavisi gördüm. Bununla beraber zatürre tedavisi. cok zorlu bir süreçti şuan bebeğim 22 günlük evimizdeyiz hayati tehlikeyi atlattım çok şükür. Tedavim evde devam ediyor sürekli doktor kontrolundeyim. Bu zorlu , hüzünlü, bazen korku dolu olan yolcugumun sonun da evimde oğlumla olmak mükemmel birşey. Daha sağlıklı uzun ailelerimizle birlikte güzel ömürlerimiz olsun hepimizin. Yaşanan herşey onun minicik ellerini tutabilmek için değer hiç pes etmeyin. Yürünecek uzun bir yolumuz ama daha önemlisi bize çok ihtiyacı olan minik yoldaşlarımız var🥰 sizlerin çok daha güzel hikâyeleriniz olur inşallah bende burada okur sizler için mutlu olurum.
Çok çok dua edin. Sezeryan olacak arkadaşlar daha önce actigim postta da söylemiştim. Ameliyattan önce doktorunuzla görüşün emboli çorabı giydirmesini isteyin. Kan uyusmazliginiz varsa daha riskli olabiliyormuş bazı durumlarda ameliyat öncesi kan sulandırıcı iğne yapılıyormuş. Görüşün konuşun bilgi edinin doktorunuza güvenin sağlıcakla kalın.❣