Kızlar tetanoz aşısı 21. Hafta da yapılsa sorun olur mu acaba geç yaptıran var mı aranızda
Hsbtlc ben 21 de yaptırdım canım bir sorun olmadı
Ben nerdeyse 30 haftalikken yaptirdim bir sorun olmayacagini soylediler
22 haftalık yaptırdım cnm