Burcuozkan Medilife selda hanım var,normal doğum destekleyen bir doktor.Israrla sezaryen istememe rağmen beni normale ikna etmek için çok uğraşmıştı.Genel olarak medilifenin kadın doğum doktorları çok iyi.Sanem hanım var aynı zamanda başhekim.Bir de betül hanım gelmiş,çok tavsiye eden oldu burada.