Srpl_unlu Merhaba arkadaslar 31 haftalık hamıleyım kanamam oldu dun bugunde devam edıyo yatıyorum mumkun oldugunca doktorumu aradım bugun gelmen gerekıyor dedı bugunde dogumhane gunu acıldekı doktora gıdecegım aksam dua edın olur mu🤲cıddı bısey yoktur degılmı
KubraSS- Srpl_unlu plasentasi aşağıda falanmiydi ? Mutlaka git bir şey diyecektir insAllah hayırlı sonuçlar alırsın
Srpl_unlu KubraSS- evet asagıda demıstı doktor ama sonra toparlanmıstı. Hafta sonu bıraz ayakta kaldım ondan dedım ama bugunde devam edince doktorumu aradım kasık agrılarım var bıraz.bebegım hareket edıyo sukur. Insallah ıyı haberler verırım 🤲