Papatya24 benim de testlerim çok siliktik. Hatta hayal falan görüyorum sanmıştım😀 erken gebelik testi almıştım çook silikti, sonra 5 liralıklardan alıp 2 gün sonra ilk idrarla yaptım, o da silik çıktı. Saklıyorum hala, bakıyorum hala silik😀 eczacıya sordum direk, negatifse ilaç kullancaktım. Bana kesinlikle hamile değilsin, öyle olsun erken gebelik testinde net çıkar dedi ama benim içime sinmedi. Sonuç mu? İkizlere hamileyim🐣🐣 2-3 gün sonra kan vermiştim. 2-3 gün sonra tekrar ilk idrarınla yap. Erken gebelik testlerine de hiiç gerek yok bence yine sen bilirsin ama☺️ Dilerim pozitiftir🌸🙏