mihriban1 Kızlar afedersiniz bugün akintim var ve sabahları ozellikle koyuca cokelik gibi. Dr sordum muayene şart dedi, birde çamaşırım bugün önceki günlere göre çok ıslanıyor peçete koyuyorum ıslak, başına gelen varmı 27+1 deyiz
mihriban1 Bu akıntının ben bebeğin suyu olmasından korkuyorum enfeksiyon hep yaşıyorum da bugün bir farklı akıntı su gibi
elif00000 mihriban1 turnusol kağıdı var rengi maviye dönerse bebegin suyu olduğu anlaşılıyor öyle bir şüpheniz varsa dr gidin