Arkadaşlar vajinada bi dolgunluk var ve bebek hareketleri kasıktaydı magnezyum vermişti ağrın olursa iç demişti hiç olmamıştı kan sonuçlarıma göre de depolarımın dolu olduğunu söylemişti bugün ilk defa magnezyum içtim ve artık içicem progestana da bu akşam başlıcam arkadaşlar çok korkuyorum ya bişey olursa