Yurda44 Kızlar 4 aylık gebeyim geçen dişim in bır parçası kırıldı bu aksamda dolgum düştü böyle olan varmı ya psikolojim bozuldu
Mystery89 Yurda44 benimde dolgum vardı 2.5 hamileyken benimde dolgum düştü biraz dişimde kırıldı, herhalde hamilelikten dolayı güçsüzleşiyor dişler😭
Ceylanyusuf Yurda44 geçmiş olsun canm benim yok ben her gün günde 4 defa fircaladigim için saun çok şükür bir sorun yok
Kubraaaa Yurda44 benimde kırılıyor hatta az önce bi parça daha geldi elime çok hassaslasıyor disler diş ipi agız bakım suları falan kullan beni rahatlatıyordu en azından sızlamasını kesiyor varsa
Yurda44 Kubraaaa şu an çok şükür sizlama falan yok ama doğuma daha 5 ay var ınsaallah o süreye kadar bır şey olmaz hamilelikten dolayi tedavide olamayiz