ogluileannesi Kızlar adetime 5 gün var ama sancım var hafiften adet olacak gibi ve çok darlıklıyım ellerim titriyor yanıyorum , inşallah hamileyimdir ama başka hiç belirtim yok adet olacak gibiyim. Sizde de beklemeyip hamilelik öğrendiğiniz oldu mu
Kokosanneee ogluileannesi umut vermek gibi olmasın da canım benim de öyle olmuştu ben galiba hamile değilim demiştim ama hamile olduğumu öğrendim
Cansel2524 ogluileannesi hayırlısı olsun cnm hakkında inşallah. Bence bekle adetin gelip geçsin azcık daha sabır😉 Benim de öyle olmuştu adet olucak mış gibi ara da sancı vurup geçiyordu göğüs ağrım felan oluyordu.. Allah ım dileyip isteyen herkese nasip etsin inşallah
ilayy Daha erken bence bir ön gün geçsin anlattıkların adet belirtisi gibi bence biraz daha bekle Allah gönlüne göre versin
ogluileannesi ilayy Kokosanneee kızlar evde fazla test vardı yapayım dedim https://hizliresim.com/lwpBS0 çok silik çizgi çıktı resimde çok belli değil şok oldum 😳
ogluileannesi Kokosanneee hayırlısı artık 2.ayım denemede :(( yok diye düşüneyim olursa büyük sürpriz olur canım
Kokosanneee ogluileannesi kendini ona şartlama olmazsa da üç dene dört dene ama denerken illaki olacak diye düşünmemeden dene. Normal akışına bırak Rabbim verecekse zaten verir vermiyorsa vardır bir bildiği öyle düşün. kendini şartlama derim ben ❤️ Rabbim en doğru en sağlıklı en hayırlı zamanda versin inşallah canım.