yoncadn Arkadaşlar merhaba, bugün 39. Haftama girdim hala sancım yok ne yapmalıyım doktor suni sancı ile doğuma alabiliriz dedi benim gibi olan var mı yardımcı olabilir misiniz? Beni neler bekliyor bu süreçte 🙁
Momocak yoncadn bende bugün 40 haftayım ama hala bişey yok 🙄 çok yoruldum valla beklemekten hurma yiyip pilates topunda otur Allah otur 😁
Babymommm yoncadn bende sizin gibiydim 40+1 de kendi sancımla doğurdum hiç sancım yoktu suniyle başlatma kararı aldık ama o gecesi lavmandan sonra kendi sancım geldi
Kubrakurtulus1002 Bende bugün 39 haftalık oldum. Şimdi kontrolden geldim. Benimde sancı yok. Doktor haftaya Pazartesi görüşürüz dedi. Bu hafta doğum bekliyoruz dedi. Ancak bende hiç bir şey yok. Umarım bu hafta içerisinde bir anda olur doğumumuz🙏🦋
yoncadn Allah hepimize kolaylık versin :( bu hafta doğum olacak sanırım ama ben suni sancıdan korkuyorum 🙁