tuubshh Kızlar ilk doğum normal olan ikinciye de mi normal yapıyor birde ilk doğumum 37+6 da olmuşta sizce ikinci aynı zman da mı olur geç mi olur 🙈
minnakmina tuubshh canım bebegin normal dogum için uygunsa tekrar dogum olur her bebek aynı degildir daha da geç gelebilir daha erkende bilemeyiz