Yildanur ben iki gebeliğimde de aynı durumdaydım.hiç gün atlamaz her gün bi süre hapşırık krizi,ateş basması,gözlerin sulanması ve burun tıkanıklığı yaşıyorum. Ama hiç ilaç kullanmadım doktora da gitmedim çünkü biliyorum ilaç verse hamile olduğum İçin kullanmayacağım. Burun damarlarının hormonlardan etkilenmesinden kaynaklıymış.