Arkadaşlar hepinize merhaba, aranıza yeni katıldım. Aslında basit bişey sorucam ama fikrinizi almak isterim. 2 aydır folik asit kullanıyorum ve korunmayı da bıraktık. Buna ek yapmam gerekem bişeyler var mı cünkü bekarken polikistik over tedavisi gördüm. Teşekkür ederim şimdiden