Dilarakrkc Merhaba kızlar, ben 9+4 haftalık hamileyim, sizde hiç açık renkte kahverengi yapışkan bir akıntı geldimi?
Aozge01 Dilarakrkc bende 5 haftalıkken gelmişti korkmuştum ilk gebeliğim olunca doktora gittim bir sıkıntı yok dedi ama pembe ve kırmızı olunca tehlikeli oluyor galiba
Cramel Bende 5+3günlük hamileyim geçen hafta oldu bende ebe yerleşiyordur dedi. Açık pembe ve kırmızı olunca tehlikeliymiş