Benim erken doğum riskim varda dün sancım çıktı ve su gibi bişey geldi hastanede turnosollu ped koydular ama bakmadılar eve geldiğimde kırmızıdan maviye dönüşmüş idrarda dönüşüm oluyormu biliyormusunuz veya akıntıda hastane baya uzak ona göre tekrar gidicem