0502 Mina01 aynen canım hareket ettikçe kendini hatırlatıyor zaten her anımız herşeyimiz ona bağlı oldu hiç aklımızdan çıkmıyor bide üstelik tekme atıncada daha farklı oluyor 🥰 doğduğunda bu anları özleyecem 🙈
Mlshasimoglu Mina01 16.haftada pıt pıt arada oluyodu. Böyle damar atar gibi sonra dalgalanma gibi hissediyorsun içinde bisey kayar gibi. Sonra kıpırtıya dönüyor en son zaten tekme yemeye başlıyorsun😁 ben suan tekme yeme aşamasındayım. 20+1
Mina01 Mlshasimoglu piy pit atmayı duyduk şimdi kelebek uçar gibi bir his oldu acaba bebek mi dedim bende
prensmusta Mina01 bende 16.haftamın içinde hissettim,pıt pıt atan bişey😍,günde 1 yada 2 kere,aç ve sırt üstü yatınca hissediyorum genellikle🐣