Sena011 Canım ben şöyle biliyorum, ete dokunup herhangi bir yerine atıyorum yüzüne gözüne vs dokunursan hani dogum lekesi diyolar ya öyle lekeler oluyor. Benim yengen bizzat denedi bakalim olacak mi dedi eti dogradiktan sonra sürdü ve bebekte ayni yerde leke kaldı o yüzden çok ellememekte fayda var gibi🤗🙏🏻