asya_zehra benimde karın bölgemde sorunum oldu aynı zamanda sebamed in çatlak kremini kullanıyordum. Karaciğer enzimi yükselmiş olabilir dedi doktorum tahlil temiz çıktı. Cildiyeye gittim kullandığın çatlak kremide alerji yapmış olabilir dedi bir tane krem yazdı 2 gün kullandım sebamed ide bıraktım geçti hemen. Ama gece falan uyanmakan artık bıkmıştım inanılmaz kaşınıyordu