Eliftuna93 ACİLL 36+5 haftalık hamileyim nst ye girdim bu sabah sancım çıkmış doktor doğumhaneye yönlendirdi orda bakılacakmış alttan muayene de olabilirmiş böyle olup da doğum riski veya herhangi bir duurm yaşayan var mı acaba
Esraugur2310 Eliftuna93 36+4 de doğum yaptım sancim vardi acilmama bakildi 4 cm di yatışım yapıldı korkmayin sakin olun stres yapmayin dua edin bol bol :)
Semreu01 Eliftuna93 35+5de benimde sancım çıktı alttan muayene ettiler açıklığım olmadi ama istesem doktor sezeryana alabilicegini söyledi suan 39+haftalığız 3gün önce nişanım geldi ama sancı yok beklemedeyiz
mysweetbaby Eliftuna93 ne kadar sancınız çıkmıştı? Benim 34teyken çıktı sancım 40lara vuruyordu.Ama ben bir şey hissetmiyordum.Önlem olarak ciğer geliştirici vuruldum ama doğumu tetikler diye alttan bakmadı doktorum bir sonrakinde bakacak.Haftanız iyi ama bence endişe etmeyin doğum olsa da
Esraugur2310 Eliftuna93 2200 dü kilosu cok şükür sağlığı yerindeydi doğumdan bir 15 20 dakika sonra yanıma getirdiler ertesi günü beraber evimize geldik sorun olmadı yani bebeginizin sağlığı yerinde ve kilosu iyi ise sorun etmeyin sizde
Serena 37+1 de ntsde sancim cikti ama doktor acilmaya bakmadi bu sancilarla haftaya kalmaz dogurursun dedi 38+1 oldum daha dogum yapmadim