AyeglOva bence ervadan vazgecin beren çok güzel ve kibar bi isim. Erva kesinlikle bozuyor o ismi alakasız yani ikisi. Ayrıca kaba geliyor kulağa. Yaşlılar falan söylemeyi bile beceremiyor. Bence prenses kızınıza ona yakışır naiflikte bi isim koyun 👼🏼 Nacizane fikrim. Arkadaşımın kızının adı erva okulda arkadaşları lakap takmış helva falan diyolarmış 😄😄😄 bende iyice soğudum isimden. Anneside şikayetçiydi 🙈🙈 iyi düşünün