Gozdem [bilinmeyen] ben 34 haftalık gebeyim bu haftalardan sonra kasık ve bel ağrıları çoğalıyor bebek büyüdükçe baskısı artıyor
Gozdem [bilinmeyen] evet malesef 30 hf dan sonra ağırlaşıyor iyice 🙁 bende öyle hele ki geceleri tuvalete bile zor gidiyorum
Gulshahs Ben. İkizlere hamileyim evet yürürken kısa molalar veriyorum ama o kadar zorlanmıyorum.Benim kasıklarımda bi acıma hissi oluyo onada dr baskıdan normal dedi. Yatmaktan ziyade ayaktayken daha rahat ediyorum.
gizemmm [bilinmeyen] hamileliğin son üç ayı ilk üç ayına benzermiş Gerçekten de öyle ilk baştaki gibiyim baş dönmelerim de var Kahvaltı hazırlarken bile ayakta zor duruyorum
Semahalac Minamom aynen ben de çok üşengeç ve bitkinim hiçbir iş yapmak istemiyorum okuldan gelip direkt yatıyorum ancak yemek ☺
Sinemm Bende 31 haftalık gebeyim dışarı cikip gezmek istiyorum yuruyuncede kasigima agri giriyor nefes nefese kalıyorum sanırım artık böyle 🙁
Minamom Semahalac yanliz degilim demek ki sanki birazda sey hissediyorum cocugun dogmasina az kaldi son miymintilanmalarim 😂
NeslihanCaykara Bizdede durum böyle 31+6 yarım saatten fazla yürüdüğümde yada oturduğumda bi yerde toplanıp kasılıyor geriliyor sanırım nefes almakta zorluk çekiyorum daralıyorum 😞
Sinemm Aynen gavizcon iyi geliyor kızlar ya zaman azaldıkça günler geçmiyor bana heyecanda fena artti sizinde öyle mi 🙂
Minamom Sinemm aynen oyle butun hazirliklar tamam nerede ise ruyamda bebek bakiyorum falan surekli sacma sacma seyler 🤣