Angelada ☺️☺️☺️Çok garip değil mi ben de yaşamıştım hatta post da açmıştım 30. Haftada olmuştu yanlış hatırlamıyorum sonra geçti .. doktora sordum ben çok iyi bebeğin güçlü solunumu var demişti bana 🤩 burada açtığım posta verilen cevaplarda ise bebeğin kordonuyla oynadığını söylediler ve fakat doktor böyle bir şey demedi solunumu güçlü dedi 💙