hanımlar merhaba. Bugun 39+1 olduk. ebe aciklik muayenesi etti. 2 cm aciklik var dedi sancim olmadığı için eve geldik. Nişan gibi lekelenmelwrim cok geldi. Sancilarim cok sık 5 dk bir ama dayanilmayacak gibi degil yürüyorum. Acaba dogum sancisi mi yoksa aciklik için cok bakti ebe onun etkisi mi ?