Gulsah_alp93 leke olması konusunda batıl inanç olduğunu düşünüyorum. Ama genel olarak hamilelikte sakatat, şarküteri ürünleri, çiğ et ve çiğ yumurta zararlı diye biliyorum. Doktorum bana çiğ et ve çiğ yumurta asla dedi şarküteri ürünü de. Sakatat için de çok canın isterse tadımlık tüket demişti. Ama tabi herkesin tercihi