Susam88 Merhaba arkadaşlar 33 haftalık olduk şükür fakat sıcaklar beni resmen çok zorluyor nefes almakta sıkıntı yaşıyorum tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor nabzım yüksek atıyor bazen siz de bu sıcaklarda aynı sıkıntıları yaşıyor musunuz
Cerenn06 Susam88 Merhaba maalesef aynı sıkıntıları bende yaşıyorum uykusuzlukta cabası sıcaklar bütün enerjimi alıyor 🥺
1Vera_ Susam88 31+2 aynısı var iki gündür çok kötüyüm 4 saatlik uyku ile duruyorum. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin biz çekeriz yine de
Sifa0033 Susam88 aynen canım 36+5 olduk şükür ama aynısı bendede var sıcaklarla beraber daha beter oldum nabız desen ilaç almama rağmen 100 sıcaklar ter klima kar etmiyor artık
Susam88 1Vera_ amin canım 🤲 çekmeye razıyız merak ettim bu sıkıntıları yaşayan var mı diye artık her şeyi kafaya takar oldum
Susam88 Sifa0033 Aksamları sıkıntım yok gündüzleri sıcak beni cok zorluyor birde burun tıkanıklığı eklenince daha da zorlanıyorum
Gizemito Benimde bugün oldu aynısı 😶 Daha 28+2 yim üstelik🤦🏻♀️ Tansiyonum 9 a 7 çıktı ama nabzım hızlı. Bugün bir değişiğim bende hayır olsun 😌
serpil8 Susam88 malesef bende hala aynıyım 39. Haftaya gircem nefessizlik yüksek nabız mafetti beni. Artık biran önce doğsun istiyorum halim kalmadı