[silindi] Kızlar 14+4 günlük hamileyim çikolata yiyorum vişne suyu içiyorum ama ultrasonda hep uyurken görüyorum bebeğimi sizce normal mi bebekleriniz nasıl 😊 hareket ediyor mu
MiniKaya [silindi] canım bende çikolata yediğimde aynı ultrosonda hiç hareket etmiyo uyuyo ama şimdi hareketlerini hissetmeye başladığım için evde deniyorum çikolata yiyince hala tepki yok ama dondurma yiyince çıldıırıyor 🥰 bidakine dondurma denemeni tavsiye ederm 🌸
minikcasper [silindi] benim en son kontorl 12. Haftadaydı cinsiyeti öğreniriz kıpır kıpır olsun diye çikolata yemiştim hareketliydi baya. Tekrar gideceğim zamanda yiyecem 17. Haftaya denk geliyo randevu bakalım ☺
Cemrenur [silindi] bebekten bebeğe değişiyor canım benimki tatlıymış çikolataymış tık yok soğuk su içince kıpır kıpır 🙈 zamanla öğrenirsin zaten hareketlerini hissedince:)
[silindi] Cemrenur Aynen canım bugun başka doktora girdim tatlı yemediğim halde tekmeliyordu 😊 ultrasonda