Hanımlar ilk gebeliğim haftamı hesaplayamıyorum doktor zaman yakın dedi gittim bu seferde daha çok var diyor 2019 ekimin sonunda regl olmuştum kasımda bir daha olmadım 30 kasım 2019 kan testi verdim hamile olduğumu öğrendim şuan benim hesaplarımca 38+4 günlüğüm ama hiç belirti yok yardımcı olur musunuz kaç haftalık olduğuma dair doktordan da bir net bilgi yok benimle aynı ay kalan yada hesaplamayı bilen var mı