Kızlar 28. haftadayim, Ikizlerimi bekliyorum. Bir haftadır sağıma yatsam sol soluma yatsam sağ kaburgamda ağrı oluyor. Elimle bastırınca çok aciyor. Gecen hafta grip oldum oksurmeye bagladim ama gecmedi.Doktora gitmeme var daha soramadım. Su hamile yastiklari bir ise yarar mi sizce? Şimdiden uykusuz geceler başladı 😥