Merhaba hanımlar. Bugun 40+1 oldum ama ne açılma ne de sancı var. Doktor bu haftadan sonra kakasını yapma riski olduğu için sezeryana çok meyilli. Ben de çok kararsız kaldım ne yapmak gerektiği konusunda. Bebeğin kalp atışları suyu vs düzenli bir sorun yok. Sizce ne yapmalıyım? Kimisi bekle normal doğsun diyor kimisi riske atma diyor çok kararsız kaldım ve stres yaptım 😔