Bugün 38+1 olduk dün geceden beri karnımda gidip gelen bir sızı ağrı gibi bişey var sağ tarafımda ve bebekte sürekli sağ tarafımda toplaşıp sertleşiyor ara arada belime ağrı giriyor birde ishal oldum bu doğum sancısı nasıl bişey acaba bumudur sancı nasıl emin olabilirim